Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Guti | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr Olszowski adresNowa Iwiczna zarejestrowany12.11.2007 @23:32:14 ostatnio na stronie30.03.2017 @19:31:34

.....Jam nie wiedzieć, jak mnie poznać się dowiedzieć

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty66 komentarze175 posty na forum1

komputer / sprzęt
Nie sprzet sie liczy, a ludzka wrażliwość oraz sposób obserwowania otaczającej nas rzeczywistości.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~on1200    29.08.2010 @19:09:08
dzięki..pozdrawiam..
~swierkowskis    01.05.2010 @22:02:08
Cieszę sie że ci sie podoba. Dużo zdjęć mam jeszcze nie zeskanowanych.
~WeedManGE    09.12.2009 @21:47:29
To Dobry Sprzęt sobie wybrałeś Gutek , mnie też on ciekawi , zwłaszcza jak się patrzy przez wizjer, fajna sprawa. apropo PSa to korzystam ale nie myśl że przesadzam bo to tylko troche udoskonala zdjęcie , ale ja uważam ze trzeba mieć talent, ja z analoga jestem dobry a lustrzankę opanowałem do perfekcji , jeszcze nie mam dużej wiedzy i skilsów w pracy w ciemni, no ale dąże do doskonałości. co do wiary to mam swoją dużą wiedzę na ten temat i na przyszłe eony. Mam też nowe pomysły na następne lato ze zdjęciami, bo w tym roku to całe wakacje miałem spalone codziennie , ale od miesiąca nie pale bo mi się znudziło, oddam ci hajsy jak bede miał , serio. nie wiem jak ty ale ja mam trudności z robieniem zdjęć w taką pogodę , gwiazda za chmurami się ukrywa nie daje za dużo światła , a pamiętam jak mnie uczyłeś o świetle , dobre nauki wyniosłem , ale wtedy nie rozumiałem przesłony i czułości. Fajnie że na filmową idziesz , masz jakieś może innowacyjne pomysły na kręcenie albo patenty?
pozdrawiam
-wirtualnie    02.11.2009 @22:39:35
tamto akurat tak. mało teraz wisi analogowych ; ) kiedyś było więcej analogowych tutaj. teraz są tylko na negatywach i na płytach ; p
-wirtualnie    02.11.2009 @22:04:21
może zamierzał ; ) nie wiem, nie pytałam ; )
~drax    02.11.2009 @01:55:51
zbyt wysokie to porównanie, acz cholernie miłe dzięki!
~sikorowy    29.10.2009 @00:23:19
_______
zanim się wytrzęsiesz nad moimi fotami to strzepnij paproszki ze stóp.....

http://sikorowy.pl/
~chojny    27.07.2009 @12:00:58
Dzieki wielkie problem w tym ze to wlasnie negatyw byl skanowany... ale poki nie zarobie na własny nie bede wiedzial jak oni to robia... ze czasami pojawiaja się wady na zdjęciach...
~Myslovitz    21.03.2009 @18:23:14
jej. dziękuję bardzo
_______
Thom Yorke, B. Molko <33
~pryzmatszczescia    09.12.2008 @22:43:12
dzięki. :' ) bedzie więcej z tej serii. ;' d
_______
nałykajmy się helu, porozrzucajmy confetti.
~pryzmatszczescia    09.12.2008 @16:19:26
jeej. :' )) dzięki ! wiesz, to mój pierwszy film z zenita, pierwsze kroki.
_______
nałykajmy się helu, porozrzucajmy confetti.
~pryzmatszczescia    22.11.2008 @07:13:15
dzięki. :' )))
_______
nałykajmy się helu, porozrzucajmy confetti.
~SilverRocket    12.11.2008 @08:16:53
Po zobaczeniu rowera i człowieka lasu czekam na kolejne zdjęcia
_______
Oceń zdjęcie zamiast komentować na profilu
~stix47    07.11.2008 @21:43:13
wielkie dzięki za komenta..
_______
Nie każdy jest geniuszem od zaraz..
~maxodi    17.10.2008 @14:43:31
Gratuluje wystawy. Fotografii które maja coś w sobie takiego, że nie są banalne i tematy jakie są na ich też.
:B
~pryzmatszczescia    13.10.2008 @08:05:23
dzięki. ;' *. goniłam za tą babką dość długo, no ale nie poddałam się i chyba jestem zadowolona. :' )
ostatnio edytowane: 2008-10-13 08:05:52
_______
nałykajmy się helu, porozrzucajmy confetti.
~suryah    27.09.2008 @20:08:26
no to obserwuję mieszkam w Irlandii chwilowo, studiuję fotografię tutaj.. pozdrawiam
~suryah    26.09.2008 @00:55:43
hehe, to jak postrzegasz świat przez obiektyw
~suryah    26.09.2008 @00:43:45
I like Your point of view.........
~TomaszSzczygiel    23.08.2008 @12:15:03
Cześć!
Ten zestaw: zenit + obiektywy nie jest już aktualny.
Poszedł na allegro za 200zł
~mo999    17.08.2008 @15:23:02
to fontanna
dziękuję za odwiedziny
Pozdrawiam
pozwolę sobie poobserwować
~Midian19    08.08.2008 @20:28:58
Dzięki. (:
~k3jt    20.07.2008 @00:42:18
dziękuję bardzo
_______
.zawsze muszę coś spierolić.

http://k3jt.digart.pl
~patrykadiusz    14.06.2008 @21:52:39
dzięki ;]
~RaggaJungle    20.05.2008 @10:20:06
dziekuje bardzo ;*
_______
jou maj nigga
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt